fbpx

  • +420 721 224 708
  • Based in Litomyšl
  • lukasv.website@gmail.com

10 důvodů proč podnikat a mít webové stránky

Podnikáme pomocí webových stránek

V době sociálních médií se může zdát, že jsou webové stránky zbytečné a těžkopádné. Opak je ovšem pravdou a níže si můžete přečíst, proč věk webových stránek jen tak neskončí.

https://www.lukaswebsite.cz/wp-content/uploads/2018/02/wordpress-923188_1920.jpg

1) dobrý start

Vstupujete-li do éry podnikání, potřebujete se představit, sebe a své produkty, či služby a webové stránky jsou tím ideálním nástrojem do začátku. Přehledný a funkční web lidé ocení.

2) viditelnost

Pro každého živnostníka nebo podnikatele je důležitá viditelnost. Pomocí webových stránek jsou vaše služby, produkty a informace zákazníkovi k dispozici 24 hodin denně. Teď si představte, že provozujete kavárnu, nacházíte se mimo rušné části města a moc lidí k vám nechodí. Důvod? Jste neviditelní. Pomozte lidem vás najít. Pomocí webu a sociálních sítí to není tak těžké.

3) prezentace

S předešlými body úzce souvisí úroveň vaší prezentace. Máte webové stránky, sociální sítě, ale nejste moc aktivní, nebo se prezentujete ne moc vhodný a atraktivním způsobem. Atraktivní web, obsahové články s novinkami, nové fotografie, propojení se sociálními sítěmi, komunikace s fanoušky a další postupy jsou tím správným způsobem, jak přivést nové zákazníky a hýčkat si stávající.

4) levnější cesta

Mít webové stránky je oproti offline propagaci (letáky, brožury apod) výrazně levnější. Za web zaplatíte jednorázově a případné letáky můžete zveřejňovat jak na webových stránkách, tak i na sociálních sítích. Ušetříte velké množství času a peněz na jejich tisknutí a distribuci.

5) přesné cílení

Pomocí vhodné obsahu a výběru klíčových slov můžete prostřednictvím webových stránek oslovit vaší cílovou skupinu a prezentovat své produkty přesně tomu, komu chcete.

6) přehled

Ptáte se, jak cílit na určité skupiny? Jako podnikatel určitě víte, kdo si vaše produkty kupuje. V online prostředí vám s tím pomůže řada analytických nástrojů. V jejich přehledech získáte obraz o tom, kdo navštěvuje váš web, odkud pochází, v jaký čas vyhledává vaše služby a díky tomu se přizpůsobit a třeba na tyto lidi směřovat své PPC reklamy na Google, Seznam nebo Facebooku.

7) budování vztahu

Prostřednictvím webových stránek si můžete vybudovat širokou základnu stálých zákazníků, komunikovat s nimi, poskytovat jim odborné poradenství, či podporu nebo jim zasílat informace o novinkách. Zákazník pozná, že o něho projevujete zájem a jistě to ocení loajálností a průběžnými nákupy.

8) vaše podnikání máte pod kontrolou

Sociální sítě jsou v dnešní době dobrým sluhou, ale zlým pánem. Budujete si základnu fanoušků/followerů/zákazníků, poskytujete jim helpdesk, komunikujete s nimi, sbíráte zpětnou vazbu, zveřejňujete novinky, ale vzhled kvalitních webových stránek sociální sítě nenahradí.

9) konkurence

Kvalitně zpracovaný a optimalizovaný web ocení nejen návštěvníci, ale hlavně vyhledávače. Dodržujete-li postupy optimalizace (SEO), tak se můžete dostat až na přední příčky ve vyhledávání a můžou si vás všimnout zákazníci, co dříve nakupovali u konkurence, nebo ti, kteří o vás dříve nevěděli.

10) existuje mnoho dalších důvodů „Proč“

Nemá smysl je rozepisovat, nicméně dejte nám vědět a můžeme si o tom popovídat u šálku kávy. Za konzultaci nic nedáte a ještě si příjemně popovídáte.

Sdílet

Komentáře

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Leťme vzhůru